عشق!!!!!!!!!!

جمله.داستان.شعر

 

خنده هاتو دوست دارم

من اون چشاتو دوست دارم 

وقتی برام ناز میکنی

نازو عداتو دوست دارم

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

............
ساعت13:00---10 شهريور 1390
misi,khoshel bod


دوست داران امیر فراز
ساعت1:20---27 تير 1390
سلام به شما هواداران امیر فراز
یه خبر مهم ایشون در برنامه طنز" خنده بازار" بازی می کنن از این برنامه چند قسمت پخش شده که معلوم نیست دقیقن چه روزایی قراره پخش بشه
این مجموعه جدید خنده بازاره
امیر فراز نشون داد که بازیگر قدرتمندیه و می تونه نقش های طنز رو هم به خوبی یه نقش جدی ایفا کنه.


Lover
ساعت15:27---7 خرداد 1390
baba eival shoma dige ki hastid?!

mari
ساعت19:53---5 اسفند 1389
ادا نه عدا

محسن
ساعت11:20---13 بهمن 1389
سلام وبلاک جالب وزیبای دارید
مطالبش هم عالیه مخصوصاعکساش
سری هم به کلبه من هم بزنید وبا نظرتون منو خوشحال کنید
تا بعد.............


محسن
ساعت11:20---13 بهمن 1389
سلام وبلاک جالب وزیبای دارید
مطالبش هم عالیه مخصوصاعکساش
سری هم به کلبه من هم بزنید وبا نظرتون منو خوشحال کنید
تا بعد.............


Zahra
ساعت14:28---21 مهر 1389
سلام تبریک میگم بالاخره اومد خودت که میدونی کیو میگم!

راستی به این ادرس سر بزن از خنده بترکی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 18 مهر 1389برچسب:,ساعت 20:45 توسط سپیده و صدیقه|


آخرين مطالب
» عشق!!!!!!!!!
» لحظه های کاغذی
» زندگی شاید!!!!!!!!!!!!!
» شعر نو!!!!!!!!!!!!!
» بیایید دنیا رو رنگی کنیم واز سیاهی کنار بکشیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
» عشق!!!!!!!!!!
» کوچولو ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
» تنها ترین آدم دنیا!!!!!!!!!!!
» خدا!!!!!!
» تنهایی!!!!!!!!
» نگاه ما به عقش چجوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» عشق چیه؟؟؟؟؟

Design By : RoozGozar.com